Tuesday, September 30, 2014

Bachelor Musim Tiga

Assalamualaikum & Hello !

rasanya dah boleh tepuk tangan kot sebab this year aku semacam rajin sikit nak update belog ni ha. mungkin rasa rajin tu dah mula datang kot, mungkin la.

tiga botol red bull dah telan nak hadap kertas satu esok untuk bachelor musim tiga. kecut. semester ni banyak hal jadi. dari mula, sentiasa dekat bawah, tak pernah nak naik. tengah semester kena timpa, hujung hujung tu macam nak naik, macam la.

ada satu kisah, bila kena ambil kesempatan lepastu kena bantai tipu - aku tahu, lagi sekali, kan? tapi dah tak rasa pedih tu macam dulu pasal dah tepu. siap boleh kasi pengajaran kot dengan yang acah acah nak tipu gua tu.

sebenarnya,

aku percaya pada karma tu. yeap - aku pegang yang karma tu macam bimbo. kerja natang tu minggle je.

"it haunts you whenever you forgot things that you had done to someone else. remember that."

kalau kau rasa hari ni kau tipu orang, tak mustahil nanti kau kena punya lagi teruk.

kalau hari ni kau pijak orang, tak mustahil satu hari nanti kau kena tendang sepak bergolek dengan orang lain.

kalau kau bodohkan orang hari nie, tak pelik nanti kau jadi paling dungu.

hidup memang perlu mengharapkan sesuatu tapi bukan ambil kesempatan.


pssst, jangan pernah mengaku aku kawan kau bila kau tak ada waktu aku paling jatuh kat tanah pekat tu. ingat. aku lagi rela tak ada kawan daripada kena lempar dengan lumpur bila aku dah tergolek atas tanah tu, tolong jangan. FAHAM?

No comments: