Thursday, September 18, 2014

Tahun Empat

Assalamualaikum..

hari ni, genap tahun ke empat awak dan saya, sama sama kenal. tak ada apa yang istimewa cuma tahun ni, kita tak celebrate macam tahun tahun sebelum nya, bukan sebab tak ingat tapi sebab kita jauh. dan awak, tak dapat datang untuk duduk sebelah saya sambut anniversary ni. tak apa, saya tak sedih, tak kecil hati pun. benda bersebab, kan.

sebak sikit. sebab saya rindu senyuman manis awak tu. selalunya kita wish lambat tiga empat hari tapi tadi kita wish dua jam awal. rasa appreciate sangat.

tahun satu, kita gaduh sebab bila tarikh anniversary sebenar since awak tak pernah approach saya official pun. biasalah time tu kita budak hingusan.

tahun kedua, kita gaduh lagi pasal benda lain sampai lupa tarikh anniversary. dah lambat tiga hari baru gelabah dua dua. kita dah macam matang sikit.

tahun ketiga, pun sama. gaduh sebab lain sampailah terlepas hari anniversary. dah empat hari baru kita macam, "eh, anniversary lepas dah la hoi". i remembered you asked me to cook your favourite meal. simple. tak, saya masak masin gila. awak cakap, takpe sedap sebab air tangan saya. only then i know, you are mine.

tahun keempat, kita janji nak celebrate meriah sikit sebelum one step to another. tapi awak jatuh sakit. saat awak terbaring, hati saya luluh, takut. tak, tak boleh bayang hidup tak ada awak dengan saya. susah senang saya cuma dengan awak. yes, i could not ask more from Him than not taking you away from me. please.

Happy 4th Anniversary, boo.

No comments: