Wednesday, March 13, 2013

Retarded

Assalamualaikum..

Sekian lama dah tak menaip. Download apps blogger bukan main. Macam biasa lah. Angan angan mat jenin je. Konon bila dah download tu maju, boleh hapdet bebila. Padahal sama je.

Nampak tak tekanan perasaan aku kat situ. Membebel bukan main lagi. Macam mak orang dah. Eh? Belom lagi.

*berhenti, tarik nafas*

Orang tanya, kenapa entry aku dah tak sama macam dulu. Aku dah bahagia ke? Dah tak sakit? Bukan. Sakit tu ada lagi, makin teruk, luka makin dalam. Cuma aku tak nak fikir. Tak nak jugak hidup daoam kancah kesakitan tu. Aku cuba berdiri biarpun tempang. Sebab aku dah taknak hidup dalam harapan yang tak pernah muncul tu. Aku perlu ubah takdir aku sendiri.

Betul. Aku pun rindu jugak nak berpuitis. Mungkin aku akan cuba lagi nanti. Cuma sekarang aku cuba menjadi lain - bukan diri sendiri. Ahhhh.. nanti lah aku ceritakan. Complicated sangat. Tak boleh nak uraikan. Otak aku nie kalau bukak, semak samun meninggi tahu.

No comments: