Friday, November 23, 2012

Break

Assalamualaikum,

cuti dah bermula. HIP HIP HORRREEEYYYYY ! sebenarnya dah nak masuk dua minggu aku cti. tapi baru nak update belog. haaaa. meh sini nak ceghita sikit. aku last paper 11 november dan 12 november terus ke kuala lumpur - key ell y'alls. sebab aku dapat peluang untuk jumpa Jezmine Zaidan - YES ! OLD BLOSSOM BOX. malas nak cerita panjang, nanti riak pulak *hidung kembang kempis* , tengok hasil lah





okay. pengalaman dengan Jezmine tak dapat di ceritakan sangat sebab dia sangat sibuk menyiapkan veil wedding Qala Qisya tak silap hari tu. maaf - otak aku mudah lupa. tapi memang betul dia sibuk waktu tu. dan Jezmine nie sangat suka melayan customer dia. dia akan greet and layan baik baik customer yang datang. baiklah. tamat cerita OLD BLOSSOM BOX.

sekembali ( eceh ayat ) je ke hometown ( sekali lagi eceh ), aku get ready untuk projek yang tertangguh dek final exam. photoshoot bertemakan hijabista yang inspired by Natasha Hudson dan Nicki Minaj.






MUA : me myself and i dibantu oleh syafa kamarudin
Photographer : Private Picture Studio - Nick Ji Yong
Model : Syafa Kamarudin and Bella Shukri

rasa macam teruk pulak mekap diaorang. habis rosak muka dek aku tenyeh sesuka hati. well, sekali sekala tak salahkan?

dah lama tak menulis entry direct macam nie

No comments: