Thursday, December 2, 2010

Spoke It.

Peace upon you.

here the december. my month, ours. first of all, i would like to wish to my one and only beloved mom, happy bornday. may god bless you. iloveyou ma ! :)

november dah melabuhkan tirai beliau. semoga aku di panjangkan umur dan dapat berjumpa lagi pada masa akan datang. november.. bulan yang sangat perih. sehingga detik dan saat ini aku merasakan aku tergolek jatuh. entah. aku sudah lemah. aku sudah tidak berdaya.

aku memerlukan bahu untuk cik T aku. how i wish you are here. okay, sekarang minda aku cuma satu. berhenti dari segalanya. jiwa aku kembali kosong. hidup aku sekali lagi terumbang ambing. terasa seperti dulu. mungkin lebih teruk. dan kau,kau juga kau. padan muka,kan?

dugaan demi dugaan. cabaran demi cabaran. mungkin aku seorang yang cepat melatah. entah lah. aku tak mampu nak berfikir sekarang. takdir sudah ditentukan tapi masih boleh di ubah. andai kata aku mahu merosakkan masa depan aku sendiri, aku telah merubah takdir hidup aku sendiri. rapuh. mungkin itu yang tepat dengan langkah haluan hidupku sekarang.

andai aku di berikan permintaan, aku mahu padamkan memori itu. cukup seksa. virus yang tak dapat dipadamkan. aku cuba hidup dengan kekuatan yang ada, yang disuntik oleh mereka. tapi aku tak rasa aku mampu. ye, aku tahu.. aku patut hidup dengan diri sendiri dahulu baru utamakan orang. tapi kenapa aku tak rasa aku mampu?

Ya Allah Ya Rahman, berikanlah hamba mu ini kekuatan. sesungguhnya aku sudah berputus asa dengan hidup ini. berikanlah aku petunjuk. saat ini, aku cuma mahu berhenti daripada segala usaha yang aku lakukan ini. seolaholah aku merelakan pemergian roh dari jasadku ini. aku sudah tidak mampu untuk menyedut oksigen percuma yang engkau berikan ini.

disember, moga engkau mengakhiri tahun ini dengan cemerlang. :)



JMR , i need you. my T is falling down. lend me ur shoulder.

1 comment:

Jueee said...

oh dear , jgn sedih2
cuba jadi kuat mcm tiger ! :')
i love u sooo much !
and and selalu dekat dgn anda . *smile*